تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 تور آنتالیا مرکز خیریه چت باران ربات اینستاگرام
بستن تبلیغات [X]
آراد

هفت گام آسان برای موفقیت کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی

نويسنده: mr.mosavi 1395/4/10 ساعت 0:59

هفت گام آسان برای موفقیت کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند پیچیده باشند اما در واقع، مراحل آن برای بازاریابی موفقیت آمیز چندان سخت نیست. در این مطلب، هفت مرحله برای موفقیت شبکه های اجتماعی را توضیح خواهیم داد:

برنامه

شروع با یک برنامه : چند هدف بازاریابی تعریف کنید. این اهداف باید زیرمجموعه ای از طرح بازاریابی کلی شما باشند. فعالیت های شبکه های اجتماعی کار بسیار فشرده ای است و واضح است بدون داشتن یک برنامه روشن نمی توان به تمام کارها رسیدگی کرد. یکی از اهداف استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک ایجاد وفاداری در مشتریان است. افزایش ترافیک به وب سایت، گسترش نام تجاری و افزایش آگاهی از نام تجاری برای فروش بیشتر از دیگر اهداف استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد.

شناسایی

یک پلتفرم اجتماعی مناسب را انتخاب کنید. برای اکثر کسب و کارهای کوچک، شبکه اجتماعی مناسب جایی است که مشتریان بالقوه ش آنجا هستند. از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می توان به یوتیوب، اینستاگرام، گوگل پلاس، فیس بوک، پینترست، توییتر، لینکدین اشاره کرد.

راه اندازی و آغاز به کار

با تکمیل پروفایل اجتماعی خود، حضور خود در شبکه های اجتماعی را آغاز کنید. نوشتن توصیف های جذاب درباره کسب و کارتان و پیوند آن به وب سایت خود، بارگذاری لوگو و تصاویر مناسب و خلاقانه در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است.

محتوا

محتوای شبکه های اجتماعی باید به صورت مداوم به روز رسانی شوند. باید به طور منظم مطالب را به اشتراک بگذارید – حداقل چند بار در هفته. از محتوای ویدئویی و تصاویر جذاب استفاده کنید تا محتوای شما در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود.

تعامل

درست مثل زندگی واقعی باید نشان دهید که به دیگران علاقه مند هستید. باید با مخاطبان تان در شبکه های اجتماعی، تعامل برقرار کنید. به سوالات و نظرات آن ها پاسخ دهید. حتی هنگامی که محتوای دیگران را دوست دارید باید آن را لایک کنید یا به اشتراک بگذارید. اگر شما ارتباط خوبی با مخطبان تان در شبکه های اجتماعی نداشته باشید، آن ها کم کم شما را ترک خواهند کرد.

نشر خودکار پست

از تکنولوژی برای صرفه جویی در زمان و نظم دادن به برنامه های کاری خود استفاده کنید. ابزارهایی همچون بافر(Buffer) می توانند شما را در مدیریت فعالیت های اجتماعی کمک کنند. همه فعالیت ها را به یک سرور مرکزی متصل کنید تا مجبور نباشید در همه حجا وارد شوید.

اندازه گیری

از تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی برای ردیابی و سنجش پیشرفت اهداف بازاریابی خود استفاده کنید. بسیاری از شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و… دارای بخش گزارش دهی و تجزیه و تحلیل هستند.


منبع : atyno.com


بررسی سرعت و لودینگ سایت یا وبلاگ

نويسنده: mr.mosavi دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 21:55

از آنجایی که سرعت لود و بارگذاری سایت تاثیر بسزایی در سئو و بهینه سازی سایت یا وبلاگ و در این راستا جذب بازدید کننده دارد؛ لذا بررسی سرعت و لودینگ سایت یا وبلاگ اهمیت می یابد. پس چگونه می توان عوامل موثر بر سرعت اجرای سایت را شناسایی و آنها را بهینه کرد؟

در مجموع نرم افزار های زیادی برای بررسی و فهمیدن عوامل موثر بر سرعت سایت وجود دارد. اما برای سهولت در این امر ما ابزار آنلاین و وبسایت های فعال در این زمینه را معرفی میکنیم که دسترسی به آنها نیز آسان تر و سریع تر است. دقت کنید که در این پست ما تنها می خواهیم سرعت و لود سایت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهیم و با روش های بهینه کردن آن که گاهی اوقات تخصصی است و ریزه کاری های زیادی دارد کاری نخواهیم داشت.

اولین ابزار آنلاین، وبسایت tools.pingdom.com می باشد که با توجه به ظاهر جذاب و زیبا و همینطور رابط کاربری آسان آن می تواند ابزاری مناسب به حساب آید که برای دیدن امکانات آن بهتر است به آن سری بزنید.

دومین سایت، سایت gtmetrix.com است که با آنالیز تقریبا" حرفه ای خود، عوامل تاثیر گذار بر لود و سرعت سایت مورد نظر را ارائه می دهد و ابزاری مناسب برای ساماندهی و اداره سایت برای مدیر سایت به حساب می آید.

ابزار دیگری نیز وجود دارند که ما به همین دو ابزار اکتفاء میکنیم و کلام را مختصر میکنیم. باز هم متذکر میشویم که در این پست فقط دو ابزار برای بررسی سرعت و لودینگ سایت یا وبلاگ معرفی شدند و روش های بهینه سازی در مخلص این کلام نمی گنجند و برای همین امر نیز این ابزار معرفی شدند که شما باید آنها را شناسایی و بهینه کنید.

عنوان مناسب و ویژگی های آن

نويسنده: mr.mosavi پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت 1:22

از آنجا که مهمترین رکن در جلب توجه هر خبر و مطلب، عنوان می باشد لذا آشنایی با عنوان مناسب و ویژگی های آن می تواند کمک بزرگی برای جذب بازدیدکننده باشد. تقریبا می توان گفت عنوان مناسب مهمترین نقش را در دیده شدن مطلب بازی می کند.

اما عنوان مناسب چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان عنوانی انتخاب کرد که به وسیله آن بتوان بازدیدکنندگان را به سمت خود کشید؟ آیا انتخاب عنوان مناسب آسان است و هر عنوانی را میتوان انتخاب کرد؟ گوگل با عناوین هر وبگاه؛ اعم از سایت یا وبلاگ؛ چگونه رفتار می کند و آیا هر عنوانی برای محبوبیت در گوگل به درد می خورد؟

ابتدا لازم است تا با نحوه ی جستجوی افراد در گوگل آشنا شویم. غالب افراد بسته به نوع متنی که در جستجوی آن هستند ادبیات خاصی را بر می گزینند؛ برای مثال برای جستجوی مطالب آموزشی از کلماتی چون: نحوه، طریقه، روش، آموزش و ... استفاده می کنند. البته برای آشنایی با این کلیدواژه ها یا کلمات کلیدی میتوان عملا در گوگل جستجو کرد، پیشنهاد های لیست شده ای که زیر هم ظاهر میشوند همان کلمات کلیدی است که بهتر است از آنها در عنوان مطلب مورد نظر از آنها استفاده کرد.

اندازه ی عنوان خبر باید بین 4 تا 7 کلمه باشد که البته تعداد کلمات با توجه به قواعد خاص خود تعیین می شود مثلا حروف ربط و اضافه مانند: که، و، یا، در، برای، از، با، به، تا و ... هر کدام یک کلمه محسوب میشوند یا نشانه جمع "ها" یا "های" نیز یک کلمه به حساب می آیند. به هر حال باید دقت کرد که عبارتی که برای عنوان مورد استفاده قرار میگیرد در مجموع از 7 کلمه تجاوز نکند و کمتر از 4 کلمه نیز نباشد.

برای شناسایی کلمات کلیدی برای عنوان نیز کافی است از خود گوگل یا نرم افزار "آنالیز" که به زودی در این وبگاه قرار خواهیم داد استفاده کرد. هر کلمه کلیدی باید به دور از حاشیه و دقیقا همان موضوعی باشد که قرار است راجع به آن مطلب بنویسیم. عنوان انتخابی مورد نظر ما می تواند به صورت سوالی یا خبری یا هر نوع عبارت یا جمله ی مناسب با مطلب ما باشد.

منظور از سئوی سایت یا وبلاگ چیست؟

نويسنده: mr.mosavi پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت 1:21

شاید واژه ی سئوی سایت در نگاه اول شما را یاد گوگل بیاندازد، در واقع نیز همینطور است چون محبوب ترین و قوی ترین موتور جستجوی کنونی گوگل می باشد. در اصل ما هر کاری برای سئوی سایت انجام میدهیم صرفا برای دیده شدن در گوگل است. اکنون می خواهیم ارتباط این دو را کمی بیشتر توضیح دهیم.

واژه ی سئو از ترکیب سه کلمه لاتین Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو ساخته شده است. همان طور که از مفهوم آن پیداست سئو، مجموعه اقداماتی است که به سایت مورد نظر برای شناخته شدن در موتور جستجوی مورد نظر انجام می شود. لذا می توان گفت که در سئو باید کاری انجام داد که سایت هدف ما در نتایج جستجوی موتور مورد نظر (در اینجا گوگل) به رتبه های بالا یا ضفحات ابتدایی دست پیدا کند و اصطلاحا رنک جستجوی آن را بهبود بخشیم. هر چه سئوی انجام شده قوی تر و استاندارد تر باشد سایت قوی تر بوده و به تبع آن رتبه بهتری پیدا خواهد کرد.

هدف نهایی در سئو کسب رتبه های بالا در موتور های جستجو می باشد و موتور جستجو فقط برای یافتن مطلب و خبر به سایت های مورد نظر سر می زند، از این رو می توان گفت هر چه مطلب و خبر بیشتری داشته باشیم و زود به زود سایت خود را به روز کنیم سایت ما بیشتر دیده خواهد شد و رنک و رتبه ی آن نیز بهبود خواهد یافت.